Hundesygekassen Danmark
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 29-05-01 18:23

Hej

Er der nogen, der har erfarinerg med ovennævnte, og den kattesygeforsikring
de tilbyder? Er det godt/dårligt?

Andet spørgsmål:
Hvordan ser en brunmakreltabby - farvet kat ud?

Mvh

Peter

Fra : Grit Wessel

Dato : 29-05-01 18:37

> Andet spørgsmål:
> Hvordan ser en brunmakreltabby - farvet kat ud?

Hej Peter

Her kommer lige to links med skovkatte:

http://europa.homepage.dk/Hip%20Hurra's%20Side.htm
http://w1.1338.telia.com/~u133801168/dk/leonora.html

Jeg prøver også lige at finde et par links til nogle korthårede katte i
samme farve.
Et øjeblik...

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Grit Wessel

Dato : 29-05-01 18:58

> Jeg prøver også lige at finde et par links til nogle korthårede katte i
> samme farve.

Hmmm, jeg kan faktisk ikke finde nogen. Her må andre vist træde til

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-05-01 20:39

Grit Wessel <wessel@mailme.dk> skrev...
> Hmmm, jeg kan faktisk ikke finde nogen. Her må andre vist træde til

Jeg iler... med links til bruntabby Briter!

Godt nok er det en brunspotted, og ikke makreltabby, men det er en
lille-bitte killing, og derfor kan man ikke rigtig se forskel på billederne:
http://hjem.get2net.dk/bb-klubben/Brite/Index-BRI.htm (check fotoalbummet!!)
og på denne side er der også et par billeder af brunspottede:
http://www.devicio.subnet.dk/

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
www.burmese.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 29-05-01 20:32

Generelt synes jeg de danske sygeforsikringer er for dårlige men Danmark er
det samme som Provinzial, og de plejer at yde en rimelig service.

Brun makreltabby = brun og sort kat der er stribet med lodrette striber.

Klassisktabby = marmoreret.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats