Vis adresselinje i Opera
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 11-04-05 08:23

Hvordan er det nu at jeg slår visning af adresselinjen (hvor jeg kan
skrive URL'er) til?

mvh
Mikkel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-04-05 10:44

Mikkel Møldrup-Lakjer skrev:

>Hvordan er det nu at jeg slår visning af adresselinjen (hvor jeg kan
>skrive URL'er) til?

Ctrl-F8, men hvis du bare skal kunne skrive en adresse, er F2
nok.

--
Bertel

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 11-04-05 12:47

> Ctrl-F8, men hvis du bare skal kunne skrive en adresse, er F2
> nok.

Tak for svar. Jeg havde dog allerede denne adresse-bjælke tændt, men det
viste sig at jeg på en eller anden måde havde fået fjernet netop
adresseboksen fra den bjælke, men har jeg fået indsat den igen .-)

Mikkel