Deling af foretrukne
Fra : Lars HT

Dato : 08-04-05 12:39

Kan Firefox og IE dele foretrukne???

Jeg bruger nemlig begge browsere!

Lars

Fra : Rudi Stegen

Dato : 08-04-05 16:22

Hej Lars HT, du skrev i dk.edb.internet.software.browser:

> Kan Firefox og IE dele foretrukne?

Næppe i betydningen en "fællesdatabase", da det er vidt forskellige
måder, de opbevarerer/anvender/gemmer/etc. dem på.

Jeg formoder, du ikke blot tænker på at hive dem fra IE og ind
i Firefox men vil kunne smide dem begge veje (?)

Prøv evt. at tage en kigger på (jeg kender hverken progtrammet eller
Firefox): <http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=1366>

Eller google lidt, fx:
<http://www.google.dk/search?hl=da&q=firefox+import+favorites+preferences&btnG=S%C3%B8g&meta=>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Lars HT

Dato : 10-06-05 07:40

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> wrote in message

> [...]
> i Firefox men vil kunne smide dem begge veje (?)
>
> Prøv evt. at tage en kigger på (jeg kender hverken progtrammet eller

Hov, undskyld, Rudi, jeg fik aldrig svaret tilbage!

Tak for linket!

Lars