søge fra adresselinien
Fra : sn

Dato : 07-04-05 11:08

Jeg har på et tidspunkt lagt Google ind som default søgeside, når jeg søger
fra adresselinien. Nu er den overtaget af Avantfind, og jeg formoder at det
er Microsoft der har en finger med i spillet, da jeg angiveligt ikke er
inficeret med spy/malware.
Hvor er det præcis i registreringsdatabasen jeg ændrer den oplysning, så jeg
får google tilbage?
På forhånd tak

--
Susanne Nielsen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-04-05 12:59

On Thu, 7 Apr 2005 12:08:13 +0200, "sn" <sn67@ping.dk> wrote:

>Hvor er det præcis i registreringsdatabasen jeg ændrer den oplysning, så jeg
>får google tilbage?

http://www.google.com/options/defaults.html#default?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Fra : sn

Dato : 08-04-05 08:00

Lasse Hedegaard wrote:

> http://www.google.com/options/defaults.html#default?
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Hej Lasse.
Enten har du ikke forstået spørgsmålet - eller også har jeg ikke forklaret
det godt nok.
Din løsning giver mig google (i venstre side af skærmen), hvis jeg bruger
"søg" knappen fra IE.
Jeg vil kunne søge direkte fra adresselinien, og her får jeg stadig
Avantfind eller MSN search.

Susanne Nielsen.

Fra : Dopedog

Dato : 11-04-05 20:32

> [...]
> ikke er inficeret med spy/malware.
> Hvor er det præcis i registreringsdatabasen jeg ændrer den oplysning, så

Du skal bruge et program som hedder CW-Shredder til at fjerne det. Hvis du
ikke kan finde det så sig lige til, så kan jeg sende det :)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-04-05 20:46

Den 11-04-05 21.31 skrev Dopedog følgende:

> Du skal bruge et program som hedder CW-Shredder til at fjerne det. Hvis du
> ikke kan finde det så sig lige til, så kan jeg sende det :)

http://www.intermute.com/products/cwshredder.html
Men jeg tvivler nu på, at problemet skyldes spywaren CoolWebSearch (som
CWShredder er rettet mod).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,