Skærme
Fijala 3554
Samme fladskærm til PC og TV!?
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 23-02-05 22:33

Jeg vil have en ekstra 19'' fladskærm tilsluttet min PC, da jeg har
tunerkort i PC'en og vil bruge denne ekstra skærm til at se TV og lagrede
videos og billeder på. Jeg har allerede en alm. CRT skærm som primær
monitor.

Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at have en fladskæm, da jeg har
afventet, at de fik ordentlig grafik samt at 19'' kom under kr. 3000,-. Jeg
har derfor ingen som helst forstand på fladskærme. Hvad skal jeg vælge, når
nu den pågældende skærm både skal kunne klare alm. PC-grafik, videos, DVD,
billeder og TV?

Mit grafikkort er et ASUS A9600XT/TVD med både analog og digital udgang. Kan
man mon bruge begge udgange på samme tid? Den ekstra skærm kommer dog til at
blive placeret et stykke fra PC'en og jeg tænker derfor på, hvilke
begrænsninger der er ift. længde på skærmkablet?

Håber nogle vidende sjæle kan hjælpe mig lidt igang, så jeg kan indsnævre
min søgning.

/Anders