A8N-SLI Deluxe BIOS update uden CPU
Fra : Jonas

Dato : 02-05-05 18:38

Hej!

Er det muligt at opdatere BIOS'en i et A8N-SLI Deluxe uden at der er
monteret en CPU? Skal nemlig have mig en AMD64 'Venice' og bundkortet
kræver den nyeste BIOS før at det virker og jeg har ikke nogen anden
CPU.

-Jonas

Fra : Fam,Merrild

Dato : 02-05-05 21:18

Hej
nej intet billed

Fra : Jonas

Dato : 02-05-05 21:27

Okay!

Det er bare fordi at *Venice' cpu'en først understøttes i BIOS version
1007 som er den nyeste BIOS.
Nogen der ved om jeg bare skal sætte CPU'en i og så opdatere? kan det
lade sig gøre nu da CPU'en først bliver understøttet i den BIOS
version som jeg vil opdatere til...

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 03-05-05 09:48

Jonas wrote:
> [...]
> Nogen der ved om jeg bare skal sætte CPU'en i og så opdatere? kan det
> lade sig gøre nu da CPU'en først bliver understøttet i den BIOS

Prøv og se, det kan nok godt boote med Venice CPUen, men ikke køre
optimalt før du flasher din BIOS.

Og så væn dig til at svare UNDER det folk skriver, ligesom jeg gør her