A7N8X-E Deluxe lyd messenger
Fra : Ove Kristensen

Dato : 29-04-05 14:32

Hej Allesammen !

Er der en der kan fortælle mig hvordan at jeg får min mikrofon til at virke
når jeg har installeret MSN Messenger 7.0 Beta - den går ind og konfigurerer
automatisk, men der er ingen lyd når den har konfigureret færdig, og når jeg
forsøger at gå ind i Nvidia kontrolcenter, så kommer den bare ud og siger at
der er ingen adgang, og at der mangler en driver

Hvordan får jeg det til at virke med Nvidia Sandstorm onboard lydkort???

Med venlig hilsen og god weekend
fra
OveK.

Fra : Ove Kristensen

Dato : 29-04-05 20:40

Hej allesammen !

Jeg har løst problemet.

Med venlig hilsen
fra
Ove.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 01-05-05 23:51

Hvis du nu var rigtig smart, så kunne du lige skrive herinde, hvordan du
løste det!

Så kan andre som går herind og søger efter samme problem jo få løst
deres uden at spørge først!

Fra : Ove Kristensen

Dato : 03-05-05 20:04

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du nu var rigtig smart, så kunne du lige skrive herinde, hvordan du
> løste det!

Jaahh, det kan du have ret i, men man kan kun komme ind i lydkortets
kontrolpanel når messenger er lukket ned, og ikke mens programmet kører -
mærkeligt :-?

Med venlig hilsen og god aften
fra
OveK.