Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Garanti ved køb i udlandet
Fra : Johnny

Dato : 29-05-01 16:30

Jeg tænker på at købe et videocamcorder (Sony) hos et firma i Belgien.
Der er et års garanti, men HVIS der er, eller kommer, defekter indenfor
garantien
kan man så få det lavet via et sted her I Danmark ?
Mvh Johnny

Fra : alex

Dato : 29-05-01 22:05

"Johnny" <marco@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
indenfor
> garantien
> kan man så få det lavet via et sted her I Danmark ?

NEJ ! Men tegn en udvidet el-skade(kortslutning) 70 kr årligt, på din
familieforsikring, så dækker den

Fra : Peter Schrøder

Dato : 30-05-01 07:10

Johnny skrev...
> [...]
> garantien
> kan man så få det lavet via et sted her I Danmark ?

"Normalt" er der WorldWide garanti produkter på de
fleste anerkendte mærker, men forhør dig hos Sony hvis
du er i tvivl. Du er garanteret ikke den første spørger.
Til gengæld: Belgien?
Det er ikke for sjov man kalder Belgien for Europas
Congo...
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Johnny

Dato : 31-05-01 08:33

Jeg har i går talt med Sony Danmark, og der er ingen problemer med at
indlevere varer i Danmark til reparation el.lign.
Så længe varen er købt i et EU-land er der slet ingen problemer, fik jeg at
vide.
Man skal bare stadig have kvitteringen/garantibeviset med.
Der er 3 steder på Sjælland og 1 i Odense og nogle steder i Jylland også.
Mvh Johnny