Lydproblemer med Asus a7n8x-e deluxe
Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-04-05 13:38

Hej NG,

Jeg har et ovenstående MB med onboard Nvidia NForce lyd.. Mit problem er
at lyden til tider forsvinder.. Ment på den måde at lytter jeg til
musik, f.eks mp3, så kan lyden helt stoppe (og playeren også) og så er
der en gul klat (udråbstegn) på Audio i Device Manager. Til tider når
jeg starter min pc op, så mangler lyden også..

Er der andre der har oplevet det samme? Hvad skal der til for at fikse
det? En ny driver? Sende MB til rep?

På forhånd tak for al den hjælp jeg kan få :)

Mikael

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-04-05 15:35

Mikael Schøler wrote:
> [...]
> det? En ny driver? Sende MB til rep?
>
> På forhånd tak for al den hjælp jeg kan få :)

Virkelig ingen der kan hjælpe? Jeg har googlet, men finder ikke riktig
noget nyttigt..

Ingen andre der har oplevet det samme??

*snøft*

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 25-04-05 16:26

> Virkelig ingen der kan hjælpe? Jeg har googlet, men finder ikke riktig
> noget nyttigt..
>
> Ingen andre der har oplevet det samme??

<Humor>

Det er et kendt fænomen at rigtige computerfolk udsender en slags stråler
der gør at computeren bare virker. Hvem har ikke hørt den her:

"Men det virkede altså IKKE lige før, men nu da du er her virker det --
mystisk".

eller

"Det virker ikke når jeg trykker, men når du trykker virker det fint?!"

Så du har altså bare ikke de stråler der skal til

> *snøft*

There there
</humor>

Thomas, 2720

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-04-05 17:45

Thomas S. Iversen wrote:

> [...]
>
> "Det virker ikke når jeg trykker, men når du trykker virker det fint?!"
>
> Så du har altså bare ikke de stråler der skal til

Så kan jeg bedre forstå hvorfor alting går istykker omkring mig.. Er
der et sted man kan få skiftet sin stråle?