Lydproblemer med ASUS A8V
Fra : Thomas

Dato : 18-04-05 15:03

Hej

Jeg har lidt problemer med lyden på mit ASUS A8V.

Der er sådan set lyd på skidtet, men eftersom at lydkortet er bygget til
surroundsound giver det lidt problemer. Jeg har kun sat lyden fra
"baghøjtaler" -udgangen til mit stereoanlæg og mine høretlf. til
"fronthøjtaler" -udgangen. Softwaren til lydkortet afspiller fint lyd i
både høretelefoner og via stereoanlægget når man bruger testfunktionen, MEN
hvis jeg vil benytte lyden i f.eks Winamp, Mediaplayer etc. er der kun lyd
fra "baghøjtaler" -udgangen

Nogen der ved hvordan man løser dette problem ? Overvejede en
kabelsplitter så høretelefoner og anlæg begge sættes på
baghøjtaler-udgangen, men det må da være muligt at sætte ordentligt op ?

På forhånd tak

Mvh. Thomas

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 19-04-05 11:14

> [...]
> kabelsplitter så høretelefoner og anlæg begge sættes på
> baghøjtaler-udgangen, men det må da være muligt at sætte ordentligt op ?

Hvis du benytter onbord lydkortet og styresystemet XP
kan du i kontrol panel under fanen lyde og enheder i lyd advanceret
angive line ind til line ud i stedet, på den måde har du to stereo udgangs
tilslutninger.
Venligst Glenn

Fra : Thomas

Dato : 20-04-05 07:26

"Glenn Hagedorn" <glennh@jubiimail.dk> wrote in message

> [...]
> kan du i kontrol panel under fanen lyde og enheder i lyd advanceret
> angive line ind til line ud i stedet, på den måde har du to stereo udgangs

Tak for svaret ......men det virker underligt nok stadig ikke i Winamp :-/
?

Mvh. Thomas