Paradox databasee i VB6
Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 29-05-01 16:43

Hej allesammen!

Jeg har et problem med en paradox database, som jeg åbner gennem ODBC
(Microsoft Paradox driver).
Jeg kan både åbne og læse i den, men problemet ligger når jeg vil
skrive til den. Jeg har både prøvet med Adodc og med SQL (Insert into
.... values), men intet af det lykkedes.
Håber der er nogen der kan hjælpe.

Hilsen
Mads Chr. Olesen
MadsChrO@Yahoo.com

Fra : Keld Sørensen

Dato : 30-05-01 06:25

Hej !
Jeg blander mig lige !
Når jeg prøver, vil den ikke genkende database formatet !

Må jeg se din vba-kode til selve kaldet ?

mvh
Keld Sørensen

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 30-05-01 12:32

Jeg bruger bare en ADODC og et Datagrid. ADODC'en er konfigureret til at bruge en ODBC Data Source.