hjælp til asus p4c800-e
Fra : Johnny B 2000

Dato : 07-04-05 18:23

jeg har et irreterende problem med dette nye board, jeg har installeret
driveren til onboard netkort ( intel 1gbit) ... men efter ca 1 time online
begynder der at komme beskeder om at et netværk ikke er tilstede ... det
forsvinder så igen, men kommer så igen hypigere og hypigere med gentagelse
at OFF og online ... indtil den tilsidst går helt offline.
- når den tilsidst så ikke vil online mere, går jeg ind i netværkssteder og
så er forbindelsen helt væk, så skal den installeres om igen

hvad kan dette skyldes ?
- at det er 1Gbit ?

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : John Poulsen

Dato : 08-04-05 16:38

Har du evt. et PCI netkort (gerne 3Com)? Disable den onboard netkort og prøv
så.

Mvh.

John Poulsen

(P.S: Mit bundkort er eksakt magen til dit, og jeg bruger 3Com 3C905 - 100
MBit)