P4/Celeron ATX strømstik for kort.
Fra : Mr Ace

Dato : 06-04-05 22:17

Hejsa NG

Jeg har købt nyt tower, ThermalRock, og ny PSU. Men jeg er løbet ind
i lidt problemer.
Det ligger sådan at ATX kablet var for kort, så her investerede jeg i
et forlængerkabel. så funkede det. Men i min iver for at få skidtet
samlet, glemte jeg at tænke på at strømstikket til P4/Celeron også var
for kort.
Jeg har derfor gennemsøgt alle butikker og uden held. De fleste har i
deres varegruppe, men de har ingen ide hvornår det kunne tænkes at
ramme deres lager.

Mit endelige spørgsmål:

1. Kan man selv bygge et via stik og ledning ?
2. Er der nogen der ved hvor det kan købes ?

Det ligger sådan at maskinen kører via en gammel PSU, men den må
ligge ved siden af kabinettet og jeg kan ikke samle kabinettet førend
jeg får det s.... kabel

Please hjælp

Regards
Mr Ace

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 07-04-05 00:05

Hvis du har et par stumper alminmdelig lysnetledning fra en lampe eller
lign, og nogle samlemuffer eller en loddekolbe, kan du bare forlænge det
lille 4 pins kabel, men sørg self. for at ledningerne ikke bliver byttet
rundt - og test evt, at der er ordentlig forbindelse inden du sætter det
til

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-04-05 05:35

Mr Ace skrev:

> 2. Er der nogen der ved hvor det kan købes ?

Jeg købte mine ATX-forlængere hos Zitech og jeg mener at de kostede ca.
50,-/stk.