Graphics Aperture Size
Fra : David

Dato : 06-04-05 18:26

Hej NG

Jeg har et Asus A7V333-X, og 512 MB ram, jeg ville så høre om jeg ikke
kunne
sætte størrelsen på emnet op på fx 256, da der står i manualen at den
skal
stå på halvdelen af rammen, hvor jeg mener at det er halvdelen af
ramblokken
i systemet, eller er jeg helt galt på den.

Med venlig hilsen
David

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Hansen & Bennetsen

Dato : 07-04-05 21:46

Jeg mener, det relaterer til RAM'en på grafikchippen, men jeg lader mig
gerne belære...

VH
Finn A. Hansen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 07-04-05 22:43

Hansen & Bennetsen <villalulla@mail.tele.dk> skrev 2005-04-07:
> Jeg mener, det relaterer til RAM'en på grafikchippen, men jeg lader mig
> gerne belære...

Hænger sammen med mængden af ram begge steder.

http://www.ocfaq.com/article.php/overclocking/vidcard/43

Thomas