P4- bundkort med Intel Celeron - skal begg~
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 22:52

Jeg har et Pentium 4 bundkort med to strømstik, men når jeg nu vil sætte en
Intel Celeron D CPU i, skal det lille strømstik med 4 ben så også benyttes?

Jeg vil glæde mig til gruppens svar.

Venlig hilsen Annie

Fra : -=Madsen=-

Dato : 31-03-05 23:12

<------------------>
> Jeg har et Pentium 4 bundkort med to strømstik, men når jeg nu vil sætte
> en Intel Celeron D CPU i, skal det lille strømstik med 4 ben så også
> benyttes?
<------------------->
Ja det skal bruges
Brændte engang et Abit bundkort af, da jeg glemte det

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 21:52

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> <------------------>
> <------------------->
> Ja det skal bruges
> Brændte engang et Abit bundkort af, da jeg glemte det

Hej Madsen

Tak for dit svar.

Uha da, hvor kunne det have været gået galt - jeg har forsøgt mig med det
ene strømstik - og så begge to.

Der skete ikke noget - og årsagen var nok, at det var den forkerte CPU som
var installeret (overså det var en Celeron D - skulle have været Celeron) -
og derfor ikke passede til bundkortet. Nu sikker begge stik i - og den
korrekte CPU er isat. Herligt - nu er PC'en installeret - og kører som en
drøm.

Venlig hilsen
Annie