Hjælp søges: Manual til Chaintech 9BJD1
Fra : Michael, Fyn

Dato : 28-03-05 11:17

Kan ikke hente den fra chaintechs hjemmeside.
Kan ikke finde ud af at montere de små ledninger uden en manual :(

Michael, Fyn

Husk at fjerne spamfilter fra min email

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 28-03-05 17:09

På de fleste bund kort står det på kortet hvor du skal placere de små
ledninger.
Venligst Glenn.

Fra : Kim

Dato : 28-03-05 21:07

"Michael, Fyn" <skotte@fjernmigmail.dk> skrev
> Kan ikke hente den fra chaintechs hjemmeside.
> Kan ikke finde ud af at montere de små ledninger uden en manual :(

Ja dybt gonat, de linker til manualen men siden er tom ?
http://www.chaintech.com.tw/tw/eng/product_spec.asp?MPSNo=13&PISNo=2

Måske andre kan se den ?

Mvh Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-03-05 22:50

"Kim" <MM@XX.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael, Fyn" <skotte@fjernmigmail.dk> skrev
> Ja dybt gonat, de linker til manualen men siden er tom ?
> [...]
Nej, jeg har også forsøgt via alle deres servere. De linker alle til den
samme tomme side.

Kurt