USB 2.0 pci på USB 1.1 bundkort?
Fra : poul A

Dato : 25-03-05 17:25

Hej...
Et lille hurtigt sprg.
Kan et bundkort med USB 1.1 understøtte et PCI kort med USB 2.0? -kører
unægteligt hurtigere...
Mvh. Keld

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 25-03-05 17:45

poul A wrote:
> Hej...
> Et lille hurtigt sprg.
> Kan et bundkort med USB 1.1 understøtte et PCI kort med USB 2.0? -kører
> unægteligt hurtigere...
> Mvh. Keld

Ja

Fra : Peter Jespersen

Dato : 25-03-05 22:16

On Fri, 25 Mar 2005 17:25:28 +0100, poul A wrote:

>Hej...
>Et lille hurtigt sprg.
>Kan et bundkort med USB 1.1 understøtte et PCI kort med USB 2.0? -kører
>unægteligt hurtigere...

Ja, bare husk at det betyder at det hele kommer til at køre over
PCI-bussen.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Backup not found: (A)bort (R)etry (P)anic

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-04-05 10:36

Peter Jespersen skrev:

> Ja, bare husk at det betyder at det hele kommer til at køre over
> PCI-bussen.

Det gør det i forvejen.

Alt hvad der hænger på South Bridge'n er enten PCI, PCI-E, AGP eller
ISA.

Fra : Thomas B

Dato : 25-03-05 21:58

"poul A" <polle@mail.com> skrev i en meddelelse
> Hej...
> Et lille hurtigt sprg.
> Kan et bundkort med USB 1.1 understøtte et PCI kort > med USB 2.0?

Måske det kommer an på hvilken pci ver. du har.. Det skal være pci 2.2 for
at kunne køre usb 2.0.

Mvh. Thomas

Fra : Hansen & Bennetsen

Dato : 26-03-05 17:49

Hvordan kan man se, om man har pci 2.2?

VH
Finn A. Hansen

Fra : Thomas B

Dato : 26-03-05 22:49

"Hansen & Bennetsen" <villalulla@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan man se, om man har pci 2.2?

På de bundkort jeg har haft har det stået i manualen til bundkortet. Ellers
må man i gamg med søgning på internettet.

Mvh. Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-04-05 20:43

poul A skrev:

> Kan et bundkort med USB 1.1 understøtte et PCI kort med USB 2.0?

I de fleste tilfælde, ja.

ECS K7S5A er en af undtagelserne.