MSI Neo4 og 160gb harddisk?
Fra : Vega

Dato : 23-03-05 17:03

Hej.

Er der andre end mig der har haft problemer med at dette bundkort ikke kan
se en disk på 160gb?
Jeg har en 80gb og den ser den fint. Begge diske er fra Maxtor.

Mvh. Vega.

Fra : Jens G

Dato : 23-03-05 20:06

On Wed, 23 Mar 2005 17:03:29 +0100, "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk>
wrote:

>Hej.
>
>Er der andre end mig der har haft problemer med at dette bundkort ikke kan
>se en disk på 160gb?
>Jeg har en 80gb og den ser den fint. Begge diske er fra Maxtor.

Hvor kan den ikke ses?
BIOS? Windows?

Er det SATA, IDE?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Fra : Vega

Dato : 24-03-05 01:33

"Jens G" <jens@no.spam.for.me.pls> skrev i en meddelelse

> Hvor kan den ikke ses?
> BIOS? Windows?

Det var begge steder.

> Er det SATA, IDE?

IDE

Men den kan ses nu.

Har bare et andet irretende problem nu.
Det er at når jeg starter eller genstarter pc'eren, så efter at den har talt
ram op osv. så går der 3 min. før windows xp loadings billedet vises.
Hvad er det jeg gør galdt, er det noget i bios der skal rettes på eller?

Mvh. Vega,

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 01:33

> [...]
> ram op osv. så går der 3 min. før windows xp loadings billedet vises.
> Hvad er det jeg gør galdt, er det noget i bios der skal rettes på eller?

Har du enabled quick booting ?

Fra : Vega

Dato : 25-03-05 09:10

"<-= KG =->" <NOSPAM> skrev i en meddelelse
> talt
>
> Har du enabled quick booting ?

Ja, men har fået det ordnet.
Jeg har et USB cardreader modul i fronten, det var grunden til at den hang
under boot'en.
Så har jeg bare slået USB KB read (tror jeg den hed) i bios fra og vupti så
kører det.

Mvh. Vega.