Zalman CNPS7700 på MSI K8N Neo4?
Fra : Vega

Dato : 21-03-05 18:51

Hej.

Er der en der har monteret sådan en køler på dette kort før?
Er lidt i tvivl om jeg kan bruge den bagplade der sidder på MSI bundkortet,
eller om den skal tages af og hvordan det gøres.

Mvh. Vega.

Fra : Jens G

Dato : 21-03-05 20:08

On Mon, 21 Mar 2005 18:50:39 +0100, "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk>
wrote:

>Er der en der har monteret sådan en køler på dette kort før?
>Er lidt i tvivl om jeg kan bruge den bagplade der sidder på MSI bundkortet,
>eller om den skal tages af og hvordan det gøres.

Prøv at se i MSI forumet for nVidia baserede bundkort:
http://forum.msi.com.tw/index.php?board=28.0

Jeg mener at have læst en vejledning til fjernelse af bagpladen der.
Hvis den altså skal fjernes.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Fra : Vega

Dato : 21-03-05 20:17

"Jens G" <jens@no.spam.for.me.pls> skrev i en meddelelse

> Prøv at se i MSI forumet for nVidia baserede bundkort:
> http://forum.msi.com.tw/index.php?board=28.0
>
> Jeg mener at have læst en vejledning til fjernelse af bagpladen der.
> Hvis den altså skal fjernes.

Arrhhh, man skal bruge varmepistol. Men tak for linket.
Er der ikke en der har erfaring med installation af sådan en køler på dette
bundkort, kan jeg undgå at skulle pille bagpladen af?

Mvh. Vega.