Bundkort forældet i forhold til Gfx-driver~
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 15-03-05 01:24

Har et MSI-6398 Ultra bundkort,
som jeg har brugt i 1½ år nu sammen med et gfx 5600XT kort. Men den anden
dag ville jeg opdatere min gfx driver(original Nvidia driver).. men da den
opdatering var installeret ville den ik køre optimalt inde i spil mere.. har
prøvet at formatere HD, og reinstallere alt. men den går så langt ned at det
ligner 1 fps og går næsten i stå, skal ctrl+alt+del for at komme ud i
windows og lukke spillet ned derfra.. har så prøvet med andre grafikkort
også med deres dertil rettede drivere, samme problem. men hvis jeg er i 2D
miljø, windows etc.. ingen problemer.. kommer sagtens op og runde de 200
fps.. men hvis jeg så tager en af de 3 kort (uanset hvilken) og installerer
en ældre driver ca. 1 år tilbage.. kan de køre nogenlunde..men sf. ikke
optimalt.. tænkte på om det kan være bundkortet der ikke kan følge med
driverne mere? eller...? PSUén er på 300W.

Håber en kan hjælpe?

Mvh..
/Daniel Nielsen

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-03-05 11:51

"Daniel Nielsen" <daniel_nielsen@-"slet"-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> optimalt.. tænkte på om det kan være bundkortet der ikke kan følge med
> driverne mere? eller...? PSUén er på 300W.

Har du bundkort ( chipset) driverne installeret ?¨