Bundkort med mange ide stik
Fra : Tonny Poulsen

Dato : 14-03-05 18:21

Kender nogen et socket a bundkort der har mulighed for mindst 6-8 ide (ata)
harddiske ?
og gerne et der stadig kan købes fra nyt af.

ikke noget raid, bare mulighed for mange diske, skal nemlig lave en backup
maskine til hjemme netværket.
hastighed betyder intet.
mvh TP

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-03-05 23:09

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og gerne et der stadig kan købes fra nyt af.
>
> ikke noget raid, bare mulighed for mange diske, skal nemlig lave en backup

Jamen du køber bare et mb med raid på også. Du behøver ikke at sætte raid op
på den, men kan bare bruge raid stikkene som helt alm. ide porte.
Jeg har selv 8 enheder i min pc og de 4 sidder på en raid controller, men
den er ikke sat op som raid.

Kurt

Fra : Kell Petersen

Dato : 04-05-05 00:42

Nemlig

F.eks
Asus A7V-133
kan desværre kun klare en 1400 Cpu cirka..

Men er et billigt bundkort !! Især brugt , ved ikke om man kan få det fra
nyt
Mit er ihvertfald snart til salg, med ram og CPU

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 04-05-05 06:36

> Asus A7V-133

Hvilket så er et skod bundkort af dimensioner. Jeg har et herhjemme. Der er
_INGEN_ af mine onboard IDE kanaler der formår at køre uden CRC fejl på
store filer. En kendt fejl:

a7vtroubleshooting.com

Ubrugeligt board

Thomas