NT4.0 og IE5.5 uden ActiveDesktop
Fra : Brian Larsen

Dato : 29-05-01 11:21

Hej,
Jeg har system som subject, men har ikke ActiveDesktop modulet som
gør det hele lidt nemmere. Jeg savner især det at kunne trække shortcuts
net i taskbaren osv.
Jeg har fundet ud af at man først skal installere IE 4.0 med ActiveDesktop
og
så derefter IE5.0.
Jeg har derfor fået fat i IE4.0 og har afinstalleret IE5.5 og min tidligere
version 4.0
bliver restored. Jeg prøver derfor at afinstallere denne og får tilbud om at
installere
ActiveDesktop - YES, men linket til Microsoft er dødt. Jeg har derefter
prøvet at installere
den fulde udgave af 4.0, men den siger at den allerede er installeret op
stopper installationen.
Jeg kan ikke afinstallere 4.0.
Kan nogen hjælpe mig med at få IE5.5 med ActiveDesktop installeret?

På forhånd tak.

Brian Larsen