Flytning af katte
Fra : Jette Og Mikael

Dato : 29-05-01 10:36

Hej ng

Jeg har en veninde der skal flytte fra Aalborg til Langeland - hvilket jo er
temmelig langt. Hendes to katte er ikke vilde med den lange tur, og vi kom
derfor til at snakke om, hvad man kan gøre, for at de får en mere behagelig
tur. Jeg synes, jeg har hørt om noget man kan spraye i transport kassen, så
de bliver mere rolige - men kan ikke huske hvad det hedder. Er der nogen der
kan hjælpe mig??

mvh. Jette

Fra : Gitte J.L

Dato : 29-05-01 10:42

Hejsa nabo
Sprayen hedder Feliway, og den kan købes hos dyrlægen .... jeg mener den koster
et sted mellem 150 og 200 kr.
- Gitte

Fra : Lotte M

Dato : 29-05-01 11:42

"Jette Og Mikael" <jogm@nork.auc.dk> skrev

> [...]
> derfor til at snakke om, hvad man kan gøre, for at de får en mere behagelig

Sidste år adopterede jeg Mimi, fordi hendes menneske døde. Mimi
var skrækslagen for at køre i bil og skulle transporteres fra København til
Nørresundby. Dyrlægen anbefalede at hun fik en indsprøjtning, så hun sov
under det meste af køreturen.

Flytningen gik fint og Mimi faldt forbavsende hurtigt til...

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk