Skærme
Fijala 3554
Ny skræm
Fra : Fnugi

Dato : 29-05-01 09:30

Hej
Jeg skal have mig en ny 19" skræm har kikket på de to her

AOC 9GLRS
Samsung 950P

Har en Hansol 710A nu og den er jeg meget skuffet over så den ny skal være
noget bedre
KH

Fra : Hans Pedersen

Dato : 29-05-01 13:13

On Tue, 29 May 2001 10:29:46 +0200, "Fnugi" <010860@worldonline.dk>
wrote:

>AOC 9GLRS
>Samsung 950P
>
>Har en Hansol 710A nu og den er jeg meget skuffet over så den ny skal være
>noget bedre

Så er det nok ikke de to skærme, du skal kigge efter. Hvad siger dit
budget?

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476

Fra : DaWizeGuy

Dato : 29-05-01 20:26

"Fnugi" <010860@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> Samsung 950P
>
> Har en Hansol 710A nu og den er jeg meget skuffet over så den ny skal være

Jeg vil ikke anbefale nogen af de to skærme.

Hvis dit budget er på 4000 kr. er Samsung 900 NF et godt valg. Er det på
5000-6000 kr. er Phillips 109P20 eller Sony G420. Er det på under 4000 vil
jeg anbefale dig at vente med at købe skærm, til du har bedre råd.

---
Mvh. Anders