Musikformidling
Fra : ClausLone

Dato : 28-05-01 22:18

Hej
Nu efter alle de filtre på napster , søger jeg efter alternativer. Har nogen
et godt forslag ?
Claus

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 28-05-01 22:54

"ClausLone" <2487999m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Nu efter alle de filtre på napster , søger jeg efter alternativer. Har
nogen
> et godt forslag ?
> Claus

WinMx er ret god til mp3'er og movieformater du kan finde den under software
rullemenuen på forsiden af
http://www.svend-bent.dk/

--
/Mogens
http://www.svend-bent.dk/ Startsiden med Emneindex, robotsøgning, hitlist,

Fra : Chris

Dato : 28-05-01 23:05

On Mon, 28 May 2001 23:17:51 +0200, "ClausLone"
<2487999m001@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hej
>Nu efter alle de filtre på napster , søger jeg efter alternativer. Har nogen
>et godt forslag ?

Det må snart med i vores FAQ.
Jeg synes dette spørgsmål har været oppe FOR MANGE GANGE i den sidste
tid.

Sorry kære venner (Claus og Lone)... Kig tilbage i de lidt ældre tråde
for at få svar jeres spørgsmål.

Hygge
Chris

Fra : Peter G.

Dato : 29-05-01 11:58

"

"Chris" <dsl3353@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Det må snart med i vores FAQ.
> Jeg synes dette spørgsmål har været oppe FOR MANGE GANGE i den sidste
> tid.

Det kommer det så. Men nok ikke lige med konkrete anbefalinger.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"She Takes Her Clothes Off For The Japanese,

Fra : Chris

Dato : 29-05-01 14:08

On Tue, 29 May 2001 12:57:53 +0200, "Peter G."
<PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> wrote:

>Det kommer det så. Men nok ikke lige med konkrete anbefalinger.

Men i hvert fald med en henvisning til en dråbe af det ocean af
alternativer, der findes?

Hygge
Chris

PS. Hvad er det nu URL'en til FAQ'en er?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-05-01 10:41

On Tue, 29 May 2001 13:07:58 GMT, dsl3353@vip.cybercity.dk (Chris)
wrote:

>PS. Hvad er det nu URL'en til FAQ'en er?

Hvad med at poste den her en gang om mådenden?
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Ronja Røver

Dato : 30-05-01 11:59

> Hvad med at poste den her en gang om mådenden?
Tror du det hjælper? Selvsamme person som har startet denne tråd, startede også tråden "napster ??" fra 23/05. I denne gennemgås nøjagtigt samme emne, enda i ret detaljeret grad.

Ronja

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-05-01 21:29

On Wed, 30 May 2001 12:59:12 +0200, "Ronja Røver"
<remove-cafe@paradis.dk> wrote:

>Tror du det hjælper? Selvsamme person som har startet denne tråd, startede også tråden "napster ??" fra 23/05. I denne gennemgås nøjagtigt samme emne, enda i ret detaljeret grad.

Andre kunne måske have gavn af en FAQ.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen