Viborg
Fra : Erik Overvik

Dato : 28-05-01 22:06

Jeg skal tilbringe pinsehelga i Viborg, og i den forbindelse lurer jeg
på om det er noen interessante jakt/fiskebutikker i området som jeg
burde besøke?

Mvh
Erik Overvik

Fra : Peder Porse

Dato : 29-05-01 18:06

Ja da, Kr. Skov i Bording, ca. 35 km. fra Viborg mod Vejle og Herning.

En af Jyllands mest velassorterede og en af de mest konkurrencedygtige.
pp

-Og spørg lige, hvem der tager til Polen i morgen aften for at gå "lidt"
på bukkejagt.

--
Peder Porse Boesvej 2, Svejstrup Enge, 8660 Skanderborg
Tel. +45-86577305 mobil 21407355 ;http://home18.inet.tele.dk/porse/