Uetisk internet site
Fra : Ulrik Engell

Dato : 28-05-01 22:01

Hej Alle

Min kæreste og jeg er dybt rystet, hvis de ord kan dække det.
Vi fandt dette site på nettet som fik os til at falde bagover.
Er der nogen her som kan hjælpe med at få dette site lukket, da vi er dybt
rystet

www.bonsaikitten.com

mange hilsner

Ulrik & Merethe

Fra : marianne hellemose

Dato : 28-05-01 22:30

Hej Ulrik & Merethe
Den site er "kun" en dårlig joke, og den er blevet
lukket og flyttet så mange gange, at fyren bag den
forhåbentlig snart "løber tør" for steder at åbne den

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : Kis & Paul

Dato : 28-05-01 23:06

Marianne skrev:
> Den site er "kun" en dårlig joke, og den er blevet
> lukket og flyttet så mange gange, at fyren bag den
> forhåbentlig snart "løber tør" for steder at åbne den

Pu-ha.
Tak.
Din mail virkede lige som en Valium.
Her var jeg klar til kamp til stregen for - både at få hængt, brændt og
druknet - pågribelse af gutten.
Sikke en IDIOT (undskyld sproget).
Hvo'n kommer man på ideen....tsk...tsk...tsk.

Kirsten van O.

Fra : Jimmy Køhler

Dato : 30-05-01 19:48

>www.bonsaikitten.com

For grineren !!!

Skrevet af en katteelsker, der også elsker sort humor !
(Og sikkert er dybt upopulær nu)

Jeg gad da godt have en firkantet kat.......

Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-05-01 20:43

Jimmy Køhler <jimmy_k@mail1.stofanet.dk> skrev...

> For grineren !!!
> Skrevet af en katteelsker, der også elsker sort humor !
> (Og sikkert er dybt upopulær nu)

Nope, ikke hos mig - jeg synes nemlig også, at siden var mere sjov end
forargelig... men igen, nogle mennesker kan jo ikke skelne "snot og godt",
og kunne måske finde på at lave hjemme-forsøg...

> Jeg gad da godt have en firkantet kat.......
Jeg ville nu hellere ha' en trapez-formet, dog kun hvis kommer med skriftlig
5-års garanti for ikke at falde sammen i hjørnerne...

Camilla

Fra : marianne hellemose

Dato : 30-05-01 21:08

Ja, for pokker, tænk hvor nemt det vil være
at have mange katte de skal bare "stables"

Fra : Steffler

Dato : 12-06-01 15:42

"marianne hellemose" <skatkat@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, for pokker, tænk hvor nemt det vil være
> at have mange katte de skal bare "stables"

Har ikke været her et stykke tid, men ihukommer filmen
Space Truckers hvor de har fremavlet 4-kantede svin for
nemmere transport...
Square Pigs for a Square World

/S

Fra : mmp

Dato : 13-06-01 20:14

Et andet uetisk site er http://www.kat.dk der reklamerer for Whiskas overalt
og som anbefaler Whiskas som dyrefoder = dyreplageri.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-06-01 22:06

Jeg tror det er Whiskas der har lavet siden

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : mmp

Dato : 15-06-01 10:11

Klart - og det bliver det ikke mindre uetisk af.