maling til finger (krops) maling
Fra : Nicolai

Dato : 28-05-01 21:59

Hej gruppe,

Er der nogen der ved hvor man mest fordelagtigt køber noget maling som
er godt til at lege lidt med? Jeg formoder det skal være fingermaling,
men der må findes et sted at få det i størrer portioner end 100-150g,
som Panduro hobby osv har det.

På forhånd tak for evt. svar
- Nicolai
--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

Fra : Hanne L

Dato : 28-05-01 23:56

Nicolai skrev i en meddelelse

Hej Nicolai

> [...]
> er godt til at lege lidt med? Jeg formoder det skal være fingermaling,
> men der må findes et sted at få det i størrer portioner end 100-150g,

Min svigerdatter forærede mig den dejligste bodypaint i julegave.
Den er lavet af en blanding af chokolade og nougat, er lige til at
smøre på og dernæst slikke af. Der følger pensel med. Den købes
på glas, men er godt nok kun på ca. 100 gram. Den får i en
forretning, som hedder Amokka. Hvor den ligger, kan sikkert
ses på www.amokka.com, som står printet på siden af den
Der står også: Slik af med velbehag (eller spis på franskbrød).

Hvis det, du tænker på, er leg på anden måde, hvor du smører
hele kroppen ind og ikke skal slikke det af, kan du måske finde
det i en teatershop. Der lå en på Vesterbrogade tidligere, men
jeg ved ikke, om den stadigvæk ligger der.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Nicolai

Dato : 29-05-01 19:35

On Tue, 29 May 2001 00:55:32 +0200, "Hanne L" <maane69@worldonline.dk>
wrote:

Hej Hanne,

>Min svigerdatter forærede mig den dejligste bodypaint i julegave.
>Den er lavet af en blanding af chokolade og nougat, er lige til at

Jeg forærede min kusine det samme til hendes 18. års fødselsdag
(gennem guleroden.dk), det blev hun ret glad for. Og hendes kæreste
også. Vi har dog ikke hørt fra dem hvordan det gik, endnu

>Der står også: Slik af med velbehag (eller spis på franskbrød).

Det samme om den her. Det var dog 2 forskellige med pensel. Men
sikkert fra samme sted.

>Hvis det, du tænker på, er leg på anden måde, hvor du smører
>hele kroppen ind og ikke skal slikke det af, kan du måske finde

Egentlig startede det med at vi skulle prøve fingermaling sammen med
et par af vore venner, men det blev ret hurtig til at sådan nogle små
størrelser som os jo kan have ret svært ved at ramme papiret. Så nu
håber vi vejret bliver godt, så det kan være udenfor i haven, og kun
med ble på. Så kan det jo godt være den bliver lidt farvet også <G>

Ja, jeg ved jeg er en værre en!

Jeg var lige i Panduro Hobby idag, de tager 89,95 for 6 bøtter á 125
ml, fingermaling. Det er det billigste indtil nu. Men jeg skal lige
have fat i min svigerinde, som er ved at være færdig som lære (bl.a.
speciale i billedkunst eller formning og den slags) om ikke hun har et
sted at købe de i større portioner. Men ellers må jeg jo tage en 3-4
æsker fra Panduro.

Der går jo lidt til når 3 store babyer skal pyntes

>det i en teatershop. Der lå en på Vesterbrogade tidligere, men
>jeg ved ikke, om den stadigvæk ligger der.

Teatershop havd ejeg ikke tænkt på, det vil jeg efterforske. Tak for
det!

- Nicolai