MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
brugte e-mail-adresser i MSN?
Fra : Ostekongen

Dato : 09-05-05 15:52

Hej.

Er der en der ved hvordan jeg gør så MSN ikke husker
de forskellige adresser, der har været logget på på min
maskine??

/rt

Fra : Bananen

Dato : 09-05-05 17:15

Højreklik på Internet Explorer på skrivebordet, vælg egenskaber, klik på
fanen indhold, tryk på autoudførelse og vælg ryd formularer

/Bananen

Fra : LVL

Dato : 10-05-05 12:18

"Bananen" <skypost@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Højreklik på Internet Explorer på skrivebordet, vælg egenskaber, klik på
> fanen indhold, tryk på autoudførelse og vælg ryd formularer
>
> /Bananen

Faktisk tror jeg Ostekongen hentyder til MSN Messenger. For at rydde listen
over de personer der har logget på din Messenger skal du gå ind i
Kontrolpanel -> Brugerkonti, dernæst vælger du din konto og vælger
Administration af dine gemte adgangskoder (under Relaterede opgaver). Der
kan du så vælge og fjerne de ønskede email adresser.

Til spørgsmål om MSN Messenger eller andre IM findes gruppen
dk.edb.internet.software.instant-messaging.