MS Windows
briani 27239
Underlig Update ...
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-05-05 11:55

Et spørgsmål fra min genbo som har problemer når han
i IE 6.0 åbner Microsoft Windows Update:

Billedet med overskriften "Søger efter den seneste version
af Windows Update-softwaren..." er det eneste han får.
Det bliver stående indtil han selv - manuelt - skifter til et
andet billede eller URL. Automatikken i "Søger efter - osv."
er åbenbart ude af funktion. Hvad kan det skyldes?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 16:35

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet billede eller URL. Automatikken i "Søger efter - osv."
> er åbenbart ude af funktion. Hvad kan det skyldes?

Her er lidt at kigge på. Måske finder han en løsning

http://www.hcma.dk/win_update_probs/win_update_prob2.htm

mvh
Ebbe