MS Windows
briani 27239
Problemer med genaktivering af WinXP
Fra : JS

Dato : 08-05-05 19:08

Jeg har skiftet mainboard. Når jeg booter op kommer jeg til en menu hvor jeg
skal genaktivere winXP og jeg har følgende muligheder:

Genaktiver via internet

Genaktiver via telefon

Men jeg har ikke nået at installere mit modem så jeg kan ikke vælge
Genaktiver via internettet og jeg har ikke lyst til at ringe til MS.
Problemet er at jeg slet ikke kan komme ind i windows medmindre jeg få
genaktiveret.

Jeg kan godt komme ind hvis jeg vælger fejlsikret tilstand, men det holder
jo ikke i længden.

Er der nogen som har en ide til en løsning?

Mvh
JOsh

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-05-05 19:08

Den 08-05-05 20.07 skrev JS følgende:

> Men jeg har ikke nået at installere mit modem så jeg kan ikke vælge
> Genaktiver via internettet og jeg har ikke lyst til at ringe til MS.
>
> Er der nogen som har en ide til en løsning?

Bid din ulyst i dig og ring til Microsoft. De plejer faktisk at være
meget flinke derinde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for

Fra : JS

Dato : 08-05-05 19:47

Er det ikke muligt at aktivere i fejlsikret tilstand??

Fra : Jens G

Dato : 08-05-05 20:22

On Sun, 8 May 2005 20:07:39 +0200, "JS" <dsa.@asdf.com> wrote:

>Men jeg har ikke nået at installere mit modem så jeg kan ikke vælge
>Genaktiver via internettet og jeg har ikke lyst til at ringe til MS.

Du skal sansynligvis bare snakke med en telefonsvarer, og taste et
nummer ind, hvorefter du får en kode. Det har jeg gjort mange gange.

Og skulle du af en eller anden grund komme til at snakke med en
person, burde der ikke være problemer i det. De er vældigt flinke.
Selv efter aktivering tredie gang samme dag på samme maskine, har jeg
ikke haft problemer.

Nummeret er gratis at ringe til.

--
Jens G