MS Windows
briani 27239
2 cd'er til 1 dvd spg?
Fra : René

Dato : 08-05-05 14:11

Hej er for det første ikke sikker på at det er rigtige sted at spørge, men
prøver alligevel.

Jeg har et program som er på 2 cd'er, nu vil jeg gerne have dem over på 1
DVD. hvordan gøres det, så installations programmet ikke kommer og siger jeg
skal insætte cd 2, men installere det hele på een gang.

René

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-05-05 14:14

"René" <reneslarsen@stofanet.dk> wrote:

>Jeg har et program som er på 2 cd'er, nu vil jeg gerne have dem over på 1
>DVD. hvordan gøres det, så installations programmet ikke kommer og siger jeg
>skal insætte cd 2, men installere det hele på een gang.

Desværre, vores krystalkugle er blevet noget støvet, så du kommer sgu'
til at fortælle hva' det er for et program....

Der skal formentlig rettes et par linier i en konfigurationsfil, men vi
har ikke en kinamands chance for at hjælpe, når ikke du fortæller
hvilket program det drejer sig om.....

<mlr>

--

The two basic principles of Windows system administration:

* For minor problems, reboot
* For major problems, reinstall