MS Windows
briani 27239
Hvordan gør man?
Fra : Monty

Dato : 07-05-05 13:26

Når jeg vil gemme et eller andet så dukker der en dialogbox på hvor man kan
vælge i venstre side: seneste dokumeneter,skrivebord, dokumenter, denne
computer og netværksteder og ellers kan man i højre side i toppen få peget
på et andet sted på computeren hvor man gerne vil gemme sine filer men det
sker hver gang.

Kan man ikke selv fjerne en af de "faste" genveje i venstre side og selv
sætte noget ind?
Jeg kører med xp pro

Monty

Fra : BuFFerz

Dato : 07-05-05 15:14

jeg ved det ikke - men "seneste dokumeneter" er da lidt af det du
efterspørger.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : John T.

Dato : 07-05-05 16:49

"Monty" <team6011@mail.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det sker hver gang.
>
> Kan man ikke selv fjerne en af de "faste" genveje i venstre side og selv

Kommer der ikke en "Gem som"
Der kan du navngive og gemme hvor du vil !!
John

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 14:46

http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/t1105823835