MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelelse om WS2_32.DLL i XP
Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 06-05-05 15:55

Hej NG

Jeg er ved at installere et program, og nu er jeg kørt helt fast i en
fejlmeddelelse, som forhindrer installationen.

Meddelelsesvinduet hedder "Setup: INS6.tmp - Indgangspunktet blev ikke
fundet" og fejlteksten er: "Procedureindgangspunktet WSAProviderConfigChange
blev ikke fundet i DLL-biblioteket WS2_32.dll.

Jeg har forsøgt at søge rundt på nettet, men jeg er ikke blevet meget
klogere. Er det egentlig ikke et Win95-dll-bibliotek??

Jeg er godt beskyttet med virus, og jeg har scannet min computer for
spyware.

Jeg har forsøgt at downloade en anden udgave af WS2_32.dll, men hvis jeg
sletter eller omdøber eller gør noget som helst ved den oprindelige fil, som
ligger i \windows\system32, så bliver den gendannet med det samme. Filen er
dateret 27-08-2004 og fylder 82.944 bytes.

Hjælp! Er der nogen, der har en ide til, hvad der er galt, og hvad jeg kan
gøre?

Mvh

Rasmus