MS Windows
briani 27239
Ikke adgang til mappen Dokumenter!!!!
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 06-05-05 07:06

Hej,
Min PC brød sammen forleden efter en strøm afbrydelse. Ved opstart foreslår
den opstart i fejlsikret tilstand, start i den seneste version som virkede,
eller start normalt. Jeg har prøvet de ovennævnte muligheden gentagende
gange, men de har alle det udfald at computeren genstarter ca. 5-10 sekunder
henne i boot fasen.

Jeg ser derfor kun den mulighed at formatere og geninstallere min PC.

I denne forbindelse har jeg et spørgsmål... hvorledes får jeg alle mine
filer i Mappen Dokumenter flyttet til en anden harddisk?
Når jeg sætter hard disken over i en anden PC kan jeg se alle mapperne og
bevæge mig rundt i de fleste, men jeg har blandt andet ikke adgang til
mappen Dokumenter.

Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak!
Mvh. Lars

Fra : Edmund

Dato : 06-05-05 07:42

news.cybercity.dk wrote:
> Når jeg sætter hard disken over i en anden PC kan jeg se alle
> mapperne og bevæge mig rundt i de fleste, men jeg har blandt andet
> ikke adgang til mappen Dokumenter.

Du skal overtage ejerskab af mappen
højreklik på mappen, vælg sikkerhed / advanceret

Har du XP home skal du genstarte i fejlsikker tilstand for at få fanen
sikkerhed

http://home20.inet.tele.dk/edworks/ejer.PNG

Sådan overtager du ejerskab af en fil eller mappe i Windows XP
http://support.microsoft.com/?kbid=308421

--
Mvh Edmund