MS Windows
briani 27239
Windows XP Critical Stop.wav
Fra : Kim

Dato : 05-05-05 16:12

Følgende lille lyd er min pc pludselig begyndt
at sige lige efter jeg starter maskinen, få sekunder
efter skrivebordet vises.
Lyden hedder " Kritisk Stop " inde i Egenskaber for lyde.

Hvordan kan man evt finde ud af hvorfor min maskine
pludselig siger en såden lyd ved hver opstart ?

Mvh Kim
Asus P4P800 SE
Intel P4 2,8 Ghz
1 stk 512 Mb ram
Sapphire ATI Radeon 9500 Pro
Creative SoundBlaster Audigy Player
( ellers meget tilfred med mit system )

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 05-05-05 16:25

Har du kigget i din logbog?

Fra : Kim

Dato : 05-05-05 16:43

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> skrev
> Har du kigget i din logbog?

Nu har jeg men hvor skal man se,
i Program eller System ?

Der er røde cirkler i begge og hvis jeg går ind og se på
egenskaber siger den bl.a. under Sevice Control manager
i System:
Tjenesten Driver til parallel port kunne ikke starte pga. følgende fejl:
Den angivne tjeneste kan ikke startes, fordi den er deaktiveret eller
fordi den ikke har nogen aktiverede enheder tilknyttet.
Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

og på samme tidspunkt 16:22:42 hvor jeg tændte maskinen,
under Program - Userenv:

Sessionsstatus for gældende politikindstilling kunne ikke logføres.
Et forsøg på at oprette forbindelse til WMI mislykkedes.
Logføring for gældende politikindstilling udføres ikke længere for
denne politiks program.
Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

Ved du hvad det betyder.

Mvh Kim ( xp pro dk )

Fra : Woodi

Dato : 05-05-05 19:48

"Kim" <no@way_dude.dk> skrev i en meddelelse

> Lyden hedder " Kritisk Stop " inde i Egenskaber for lyde.
>
> Mvh Kim

Det begyndte min oxo at sige after jeg fik en sata disk koblet på..

Vh. Woodi.