MS Windows
briani 27239
Hvad er klokken i forskellige verdensbyer
Fra : Steffen

Dato : 04-05-05 22:54

Ang. zonetid. Er der et sted på nettet, hvor jeg kan se, hvad klokken er her
og nu i forskellige verdensbyer, som f.eks. København, New York, Chicago
osv.?
Hilsen
Steffen

Fra : Peter Hansson \(7950~

Dato : 04-05-05 23:06

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ang. zonetid. Er der et sted på nettet, hvor jeg kan se, hvad klokken er
> her og nu i forskellige verdensbyer, som f.eks. København, New York,
> Chicago osv.?

Hvad med den her:

http://www.aol.com.au/html/timezones.html

PH

Fra : Steffen

Dato : 04-05-05 23:11

Det var lige sådan en. Tak for hjælpen.
Hilsen
Steffen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-05-05 23:21

Hej!

Steffen wrote:

> Ang. zonetid. Er der et sted på nettet, hvor jeg kan se, hvad klokken er her
> og nu i forskellige verdensbyer, som f.eks. København, New York, Chicago
> osv.?

Tja, du kan jo midlertidigt ændre zone-settings ('regional settings') i Windows
og se klokken hvor som helst.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Woodi

Dato : 05-05-05 13:05

> [...]
her
> og nu i forskellige verdensbyer, som f.eks. København, New York, Chicago

prøv evt.:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=bff59fcf-3148-40b8-a286-fe7274f6e4d8&displaylang=da

Vh. Woodi.

Fra : Steffen

Dato : 05-05-05 20:01

Det ser godt ud. Tak for tippet!
Hilsen
Steffen

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-05-05 14:33

Steffen - box399bc@yahoo.dk
42794486$0$285$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

http://www.klokken.dk/ - er vel et meget godt bud. LOL

--
Martin Petersen

Fra : Per Averhoff

Dato : 05-05-05 18:14

> Steffen - box399bc@yahoo.dk
> 42794486$0$285$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

http://www.programming.de/ under download findes World Time Clock
(Freeware), måske også en mulighed.

Hilsen Per.

Fra : Moe

Dato : 06-05-05 09:52

> Ang. zonetid. Er der et sted på nettet, hvor jeg kan se, hvad klokken er her
> og nu i forskellige verdensbyer, som f.eks. København, New York, Chicago
> osv.?

http://www.timeanddate.com/worldclock/

Kan opsættes efter eget ønske.