MS Windows
briani 27239
xp undlade at indexere en cd/dvd ?
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 19:41

Kan man få
xp til undlade at indexere en cd/dvd når den bliver sat i ?

Fra : Pico

Dato : 04-05-05 23:30

JohnJ. wrote:
> Kan man få
> xp til undlade at indexere en cd/dvd når den bliver sat i ?

Det vil jeg da mene, dobbeltklik på denne computer, højreklik på det
aktuelle drev og vælg egenskaber, fanebladet Automatisk afspilning og ud
for de forskellige typer vælger du "Foretag intet". Det skal du så gøre
ca. 7 gange hvorefter Windows intet foretager sig når du putter en
Cd/Dvd i drevet.
Jeg formoder det er det du mener med indexere ?
Pico

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 14:55

On Thu, 5 May 2005 00:30:09 +0200, "Pico" <Selvestemig@hotmail.com>
wrote:

> Jeg formoder det er det du mener med indexere ?

Ja, tak for det, og jeg har kørt hele listen igennem, og trykket
Anvend for hver gang, men når jeg så tjekker listen efterfølgende,
så er markeringerne som de var før. (spørg hver gang....) :( ØV !

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 14:59

> Jeg formoder det er det du mener med indexere ?

Lortewindows !!!!
Man skal lukke "egenskaber" ned
og åbne den igen for at kunne se ændringerne,
ellers bliver den ved med at vise fx
musikfiler : fortag intet
videofiler : spørg hver gang
:(

Fra : Rudi Stegen

Dato : 06-05-05 16:37

Hej JohnJ., du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Lortewindows !!!!
> Man skal lukke "egenskaber" ned
> og åbne den igen for at kunne se ændringerne,
> [...]

Den er noget hø mht. dette ja!

Men du kan ændre det nemt og rapt med TweakUI i stedet.

--
Hygge fra Århus - Rudi