MS Windows
briani 27239
Afspilning af dvd-film efter installering ~
Fra : -USH-

Dato : 03-05-05 20:04

Hej Gruppe

Jeg bruger Windows XP Home og har lige installeret Power DVD 4.0, som
sagtens kunne vise dvd-er, selvom kvaliteten var dårlig. Jeg kiggede i
Enhedshåndtering og så at der ikke var installeret driver til mit
grafikkort. Jeg har lige geninstalleret computeren. Jeg ved at da jeg købte
computeren for længe siden var der en S3 Graphics Twister (hotkey)-driver,
så jeg søgte på nettet og fandt S3 Graphics Twister 13.94.12 som jeg har
installeret.

Nu er mit problem bare at jeg ikke kan afspille dvd'er mere. Når jeg prøver
kommer en fejlmeddelelse som er:

Fejlkode: F4D41436
Porten til tv-udtag på displaykortet fungerer ikke korrekt.
Denne plade, der er beskyttet mod kopiering, kan ikke afspilles, når
funktionen til tv-udtag er aktiveret.

Er der nogen der har en ide til hvad jeg skal ændre hvor?

Venlig hilsen
-Ulrik-

XPOST: dk.edb.system.ms-windows, dk.edb.hardware.grafikkort

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-05-05 20:12

-USH- wrote:
> [...]
> funktionen til tv-udtag er aktiveret.
>
> Er der nogen der har en ide til hvad jeg skal ændre hvor?

Du skal slå TV-out fra eller bruge noget software der kan omgå DVD'ens
Macrovision-kopibeskyttelse.

Men start med at finde ud af hvordan du slår TV-Out fra i
grafikdriveren.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : -USH-

Dato : 03-05-05 20:58

Sune Salminen skrev:

> Du skal slå TV-out fra eller bruge noget software der kan omgå DVD'ens
> Macrovision-kopibeskyttelse.
>
> Men start med at finde ud af hvordan du slår TV-Out fra i
> grafikdriveren.

Hvor skal jeg slå den fra henne? Jeg kan ikke finde det nogen steder.

-Ulrik-

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-05-05 21:09

-USH- wrote:

> Hvor skal jeg slå den fra henne? Jeg kan ikke finde det nogen steder.

Måske findes der også en manual der hvor du hentede driveren.

Ellers find noget software der kan slå macrovision fra.

-Sune

Fra : -USH-

Dato : 03-05-05 21:39

Sune Salminen skrev:

> Måske findes der også en manual der hvor du hentede driveren.
>
> Ellers find noget software der kan slå macrovision fra.

Så vidt jeg kan se er software til at slå macrovision fra besværligt og ikke
gratis. Jeg bruger ikke tv-out og vil derfor hellere slå det fra.

-Ulrik-

Fra : Laziter [9440]

Dato : 03-05-05 22:50

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg kan se er software til at slå macrovision fra besværligt og
ikke
> gratis.

Sådan er det med ting og sager, det koster penge og kræver ofte at man læser
manualen.
Men besværligt vil jeg nu ikke kalde det, der skal ikke læses ret meget for
at få f.eks. AnyDVD til at køre som det skal, og det er pengene værd.

> Jeg bruger ikke tv-out og vil derfor hellere slå det fra.

Så start med at læse hvor du gør det henne, enten på producentens hjemmeside
eller via en søgning på google (jeg kan godt foretage en søgning for dig,
men det koster en 10'er, jeg er heller ikke gratis i drift ).

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-05-05 16:17

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> hjemmeside eller via en søgning på google (jeg kan godt foretage en
> søgning for dig, men det koster en 10'er, jeg er heller ikke gratis i

Ahhh

Tak Benjamin, der fik du lige mine mundvige til at vende den rigtige vej
igen.

-Sune