MS Windows
briani 27239
jobliste
Fra : Ralph

Dato : 03-05-05 10:20

Når jeg trykker ctrl+alt+del kommer der et pop-up vindue der fortæller mig
at jobliste er blevet deaktiveret af min administrator, jeg ER den eneste
bruger af maskinen, og JEG (såvidt jeg ved) ikke slået nogetsomhelst fra.
Hvordan aktiverer jeg joblisten igen?

--
Ralph

Fra : Repzak

Dato : 03-05-05 11:48

"Ralph" <ralph@morso-mink.dk> wrote in message
> [...]
> bruger af maskinen, og JEG (såvidt jeg ved) ikke slået nogetsomhelst fra.

Du har fået virus....

den vil bredde sig over MSN ved at sende et link til dine kontakter.

jeg har ikke fundet ud af hvad den hedder eller gøre mere end de 2 ting.

ingen af de virus scannere jeg har set kan finde den og MS Antispyware
kender den ikke...

Jeg fjernede den ved at først bruge MS Antispyware til at få lukket den
kørende process MSNISTEHRWN.EXE ligger i roden af C:\

derefter fjerne 3 * MSKEV.EXE fra opstarts vinduet i MS Antispyware.

Derefter slette den fil i roden af C:\ og MSKEV.EXE fra windows\system32...

genstart og windows siger den ikke kan finde MSNISTEHRWN.EXE jeg fandt og
slettede 2 entries i regedit..

og så ser den ud til at være væk !

i XP home tror jeg nok joblisten kommer af sig selv..
i PRO skal man selv enable den :
http://www.windowsnetworking.com/kbase/WindowsTips/WindowsXP/UserTips/Customization/EnableDisableTaskManagerinWindowsXPHomePro.html

Det kan være man kan enable joblist først og så lukke processen på den måde,
og slette filerne etc.. men den anden måde er testet et par gange...

Mvh

Kasper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-05-05 12:22

Ralph skrev:

> slået nogetsomhelst fra. Hvordan aktiverer jeg joblisten igen?

For 2 dage siden (hvorfor læser man ikke tilbage i gruppen inden man
spørger?):

Fra : Ralph

Dato : 04-05-05 07:57

Beklager, du har fuldstændig ret, jeg fandt ud af det via først stillede
spørgsmål.

--
Venligst
Ralph