MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Undlad at sende?
Fra : tr

Dato : 02-05-05 22:02

Hej
Kan jeg blive fri for denne besked,send rapport eller undlad at sende,
hvergang der er et eller andet?
Mvh tr

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : O. Skjold \(Odense 5~

Dato : 02-05-05 22:18

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Kan jeg blive fri for denne besked,send rapport eller undlad at
> sende,
> hvergang der er et eller andet?

Kontrolpanel + Egenskaber for system + Avanceret + Fejlrapportering +
Deaktiver fejlrapportering

--
Mvh.
O. Skjold

Fra : tr

Dato : 03-05-05 11:28

Hej jeg havde glemt at underskrive, men tak for svaret
Mvh tr

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 03-05-05 01:18

> [...]
> hvergang der er et eller andet?
> Mvh tr

> Den har indtil videre sparet mig for at få 99 spam-mails.

Kan jeg blive fri for dit spam?

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 03-05-05 09:56

"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> wrote in message

> Kan jeg blive fri for dit spam?
>
> Mvh. Flemming Nielsen

Der er korrekt sig adskiller, hvad er problemet?

Fra : L.E.P.

Dato : 03-05-05 10:34

Tue, 3 May 2005 10:55:34 +0200, skrev "Flemming Lynggaard"
<flemmingl@gmail.com> :

>"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> wrote in message

>Der er korrekt sig adskiller, hvad er problemet?

Det er jo i realiteten en reklame.

Hilsen Lars

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 03-05-05 11:14

L.E.P. <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev:

>Tue, 3 May 2005 10:55:34 +0200, skrev "Flemming Lynggaard"
><flemmingl@gmail.com> :

>Det er jo i realiteten en reklame.

Det er tilladt at have reklamer i sin signatur.
Problemet er at der ikke er korrekt signaturadskiller.

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : L.E.P.

Dato : 03-05-05 11:52

Tue, 03 May 2005 12:14:04 +0200, skrev Michael Pilgaard
<mipi@tiscali.dk> :

>Det er tilladt at have reklamer i sin signatur.
>Problemet er at der ikke er korrekt signaturadskiller.
>http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Det er stadig det at det er en reklame, der er problemet. Jeg hører
også til dem som bliver irriteret over den slags. Og resultatet? Som
det også er nævnt nederst på den side du henviser til - jeg kunne
aldrig drømme om at bruge det program.

Hilsen Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-05-05 12:29

L.E.P. skrev:

> Det er stadig det at det er en reklame, der er problemet. Jeg hører

Signaturen er et fristed, hvis signaturadskilleren bare var korrekt
udformet.

Fra : L.E.P.

Dato : 03-05-05 15:07

03 May 2005 11:29:27 GMT, skrev "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> :

>Signaturen er et fristed, hvis signaturadskilleren bare var korrekt
>udformet.

Reklamen irriterer mig stadig - uanset hvor formelt korrekt signaturen
iøvrigt er.

Hilsen Lars.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-05-05 16:08

L.E.P. skrev:

> Reklamen irriterer mig stadig - uanset hvor formelt korrekt signaturen
> iøvrigt er.

Filter!

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 03-05-05 11:13

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev:

>"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> wrote in message

>Der er korrekt sig adskiller, hvad er problemet?

Der er ikke korrekt signaturadskiller.
Der mangler et mellemrun efter "--"
En korrekt signaturadskiller ser sådan ud: "-- "
Selvfølgelig uden anførselstegnene.
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 03-05-05 11:17

Michael Pilgaard <mipi@tiscali.dk> skrev:

>Der er ikke korrekt signaturadskiller.
>Der mangler et mellemrun efter "--"
>En korrekt signaturadskiller ser sådan ud: "-- "
>Selvfølgelig uden anførselstegnene.
>http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Signaturen er i øvrigt for lang (6 linier), hvor den bør være på 4
linier.
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-05-05 12:31

Michael Pilgaard skrev:

> Signaturen er i øvrigt for lang (6 linier), hvor den bør være på 4
> linier.

Ja, der er 2 CR-LF i bunden... :-/