MS Windows
briani 27239
Media player hakker!
Fra : Peter Hansen

Dato : 30-04-05 11:49

Jeg har et kæmpe problem med min media player. Hver gang jeg afspiller en
film hakker filmen ca. hvert 2-3 minut. Har prøvet at afinstallere både
codecs og media playeren.. Det er i øvrigt den nyeste version.

Er der evt. nogen der kender dette problem?
Og kan man afinstallere media playeren helt?

Hilsen Peter

Fra : Valle

Dato : 30-04-05 12:42

Havde samme problem.
Jeg prøvede alt - ny installation - ny drivere - mediaplayer 9+10 -men det
viste sig at det var et defekt grafikkort (TI-4200-128mb-asus) som jeg fik
byttet på garantien, hvorefter det hele kørte som smurt - så hvis du har
muligheden for at prøve et andet kort, så prøv det !!

Mvh Jack Vallentin

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 30-04-05 15:04

Peter Hansen skrev:
> [...]
> nyeste version.
> Er der evt. nogen der kender dette problem?
> Og kan man afinstallere media playeren helt?

Det er ikke pauseskærmen der prøver at slå til, eller harddisken der vil gå
i standby?