MS Windows
briani 27239
Win XP Pro / Home
Fra : Fd

Dato : 28-04-05 23:34

Står og skal købe en af de to.

Hvad får man ekstra i Pro versionen ?

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-04-05 23:48

Fd wrote:
> Står og skal købe en af de to.
>
> Hvad får man ekstra i Pro versionen ?

En bedre styring af netværk og man kan sætte
rettigheder op for bruger.

Hvis du er ene om at bruge maskinen er Pro over kill.

mvh
Henning

Fra : Johnn Nekman

Dato : 29-04-05 06:15

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.valid> skrev i en meddelelse
> En bedre styring af netværk og man kan sætte
> rettigheder op for bruger.
Fjernskrivebord

> Hvis du er ene om at bruge maskinen er Pro over kill.
Jeg vil hellere have det hele, end den udgave hvor M$ har valgt at begrænse.

--
Mvh Johnn

Fra : Sune Storgaard

Dato : 29-04-05 07:22

Johnn Nekman wrote:
> Fjernskrivebord

Det var da en sølle ting at fremhæve.. det kan også laves i home.

> Jeg vil hellere have det hele, end den udgave hvor M$ har valgt at
> begrænse.

Og betale for en masse man ikke har eller får brug for ?

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/howtobuy/choosing2.mspx

Fra : zczc

Dato : 29-04-05 08:34

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da en sølle ting at fremhæve.. det kan også laves i home.

Alt kan laves med tredjepartsprogrammer.

Fra : Jeroen

Dato : 29-04-05 09:00

Fjernskrivebord? Det er ikke tredjeparts i Home ;) Bruger det hver dag.

Hvert fald ikke med SP2. Måske mangler den i SP1?

Jeroen

Fra : zczc

Dato : 29-04-05 10:24

Du kan ikke udnævne en Windows XP Home-computer til at være Fjernskrivebord.
Heller ikke i SP2. Heller ikke i din.

Fra : Calle.

Dato : 30-04-05 08:31

zczc wrote:
> Du kan ikke udnævne en Windows XP Home-computer til at være
> Fjernskrivebord. Heller ikke i SP2. Heller ikke i din.

Nej, skal skal han da ihvertfald bruge tredieparts program. som f.eks VNC

--
Calle.

Fra : zczc

Dato : 30-04-05 19:32

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Nej, skal skal han da ihvertfald bruge tredieparts program. som f.eks VNC

Nemlig.

Fra : Calle.

Dato : 30-04-05 08:30

Jeroen wrote:
> Fjernskrivebord? Det er ikke tredjeparts i Home ;) Bruger det hver
> dag.
I en home version? Hvordan får du den til det, det kræver da at der er en
der godkender på den fjernstyrede PC (i home versionen)

--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 30-04-05 08:29

Sune Storgaard wrote:

> Det var da en sølle ting at fremhæve.. det kan også laves i home.

Nå!!! hvordan. Er det ikke fjernsupport du tænker på?

--
Calle.