MS Windows
briani 27239
Omdøbe mange filer + altid vise "store iko~
Fra : -USH-

Dato : 28-04-05 19:25

Hej gruppe

1) Er det muligt i XP Home at markere fx 10 filer og så omdøbe dem til fx
33.jpg, 34.jpg,...,42.jpg? Hvis ikke, findes der så et program der kan?

2) Når jeg åbner mine mapper med fotos er ikonstørrelsen altid sat til
"Ikoner med filoplysninger". Jeg ville gerne have at standart, i hvert fald
for billedmapperne, var at den viste "Store ikoner". Kan det lade sig gøre?

-Ulrik-

Fra : Repzak

Dato : 28-04-05 19:31

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> wrote in message
> Hej gruppe
>
> 1) Er det muligt i XP Home at markere fx 10 filer og så omdøbe dem til fx
> 33.jpg, 34.jpg,...,42.jpg? Hvis ikke, findes der så et program der kan?

Total commander kan vidst det trick.

> [...]
> "Ikoner med filoplysninger". Jeg ville gerne have at standart, i hvert
> fald for billedmapperne, var at den viste "Store ikoner". Kan det lade sig

Tools folder options er der nogle et faneblad du kan sætte nogle ting op, og
enda kopiere det til alle foldsers

der er der et flueben der hedder remember each folders setup...

Kasper

Fra : -USH-

Dato : 30-04-05 20:09

> Total commander kan vidst det trick.

Jeg fandt et der hedder "THE Rename" som er præcis det jeg ledte efter.

Jep. Det virker. Tak for det.

-Ulrik-