MS Windows
briani 27239
hjælp til en usbstick der har slettet en m~
Fra : bjp

Dato : 27-04-05 20:46

Hej NG

Jeg har brug for lidt hjælp håber i kan.

Da min usbstick skulle tages fra en computer glemte brugeren at stoppe
enheden, det resulterede i at en af mine mapper forsvandt. jeg har fundet en
fil på usben hvor der står flg.

Checking file system on G:
The type of the file system is FAT.

One of your disks needs to be checked for consistency. You
may cancel the disk check, but it is strongly recommended
that you continue.
Windows will now check the disk.
Volume Serial Number is 3B69-1AFD
Unrecoverable error in folder \billedkunst.
Convert folder to file (Y/N)? Yes
Convert lost chains to files (Y/N)? Yes
786432 bytes in 19 recovered files.
Windows has made corrections to the file system.

128221184 bytes total disk space.
16384 bytes in 1 hidden files.
65536 bytes in 4 folders.
2359296 bytes in 30 files.
125779968 bytes available on disk.

16384 bytes in each allocation unit.
7826 total allocation units on disk.
7677 allocation units available on disk.

er der nogen mulig måde hvorpå jeg kan genskabe den mappe ??? der ligger en
fil der hedder billedkunst men den kan ikke åbnes og den spørger hvilket
program den skal bruge ???

er der nogen der kan hjælpe ???

Og håber det er en rigtig gruppe, den er også skrevet i
dk.edb.andre-systemer samt dk.edb.andre-emner

Mvh Bjarke

Fjern det X der er i mailen så virker den

Fra : Mads

Dato : 27-04-05 21:48

On Wed, 27 Apr 2005 21:45:55 +0200, "bjp" <pejtersen@webspeedx.dk>
wrote:

> [...]
>enheden, det resulterede i at en af mine mapper forsvandt. jeg har fundet en

Prøv med PCinspector. Det er gratis.
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

mvh Mads

Fra : Per

Dato : 28-04-05 09:23

"bjp" <pejtersen@webspeedx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Da min usbstick skulle tages fra en computer glemte brugeren at stoppe
> enheden, det resulterede i at en af mine mapper forsvandt. jeg har fundet

Hvis du kører XP så har MS lavet et program der måske kan hjælpe dig.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=94991901-bfc4-485e-bcae-c9df0accdaae&displaylang=en

Mvh. Per!