Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Smartmedia kort..men hvilket?
Fra : Claus Smith

Dato : 28-05-01 21:33

Når man besøger www.edbpriser.dk og kigger hvad der findes af smartmedia
kort til digitalkameraer, så er der virkelig mange udbydere og priser.

Hvad er jeres erfaringer med uoriginale Smartmedia kort, skal man vælge det
billige fra f.eks. PQI eller de noget dyrere fra de andre mærker?

Erfaringer efterlyses, da jeg er på vej til at skulle købe nogle flere 32 mb
kort udover det som jeg fik med sammen med mit Olympus i tidernes morgen.

Claus Smith

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 28-05-01 22:11

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Erfaringer efterlyses, da jeg er på vej til at skulle købe nogle flere 32
mb
> kort udover det som jeg fik med sammen med mit Olympus i tidernes morgen.

Du kan roligt købe lige præcis det mærke der passer dit temperament og
pengepung bedst. Der er ikke påvist nogen generel kvalitetsforskel mellem
mærkerne indtil videre.

Som altid: Kun med Olympus' originale SM-kort vil deres kameraer tillade at
benytte den indbyggede panorama-funktion.

// Steffen