MS Windows
briani 27239
Hjælp.. smart recovery
Fra : Filip

Dato : 26-04-05 15:19

Hej

Jeg dummede mig og kom til at slette en fil - også fra papirkurven (XP pro)
men jeg troede jeg lige kunne køre programmet Inspedtor smart recovery 4.5.
Desværre kan den kun finde forsvundne billedfiler igen. Det var mit
adressekartotek som forsvandt, og derfor skal jeg bruge et andet program som
kan genskabe WAB filer. Jeg tror ikke jeg har lavet andre handlinger på det
drev som den lå på, så der skulle være en chance for at den ikke er helt
overskrevet.

Hjælp

Filip

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-04-05 22:44

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> program som kan genskabe WAB filer. Jeg tror ikke jeg har lavet andre
> handlinger på det drev som den lå på, så der skulle være en chance for at

Det er det forkerte program, somd du har hentet. Det skal være File
Recovery, som står øverst på listen.
Men du har bare det problem, at du risikerer at du overskriver den fil du
leder efter, når du installerer File Recovery. Så du burde få programmet
installeret på en anden pc og så sætte din harddisk over i den, så du ikke
risikerer overskrivning. I øvrigt bør du bruge den så lidt som overhovedet
muligt, da der netop er fare for overskrivning, hvorved muligheden for
recovery falder drastisk.

Kurt