MS Windows
briani 27239
Drev håndtering
Fra : Filip

Dato : 26-04-05 11:40

Hej NG

Jeg har fået delt min harddisk i to partitioner, men desværre kom den anden
til at hede G drev. Hvordan kan man få den til at hede D (det hed den nemlig
før jeg formaterede hele disken). Jeg kører XP pro og jeg brugte partition
magic til at lave den nye partition. I øjeblikket kan jeg ikke se at der
skulle være et drev der heder D.

Filip

Fra : Filip

Dato : 26-04-05 11:45

> [...]
> brugte partition magic til at lave den nye partition. I øjeblikket kan jeg
> ikke se at der skulle være et drev der heder D.

Det var forkert. Jeg har faktisk et D drev, men det er mit dvd drev. kan det
bytte plads med G drevet?

Filip

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-04-05 11:48

"Filip" <filipravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var forkert. Jeg har faktisk et D drev, men det er mit dvd drev. kan
> det bytte plads med G drevet?

Jeps.
Tildel dit D drev et andet ledigt bogstav, og tildel derefter din partition
det
nu ledige drevbogstav D. DVD drevet kan herefter tildeles G, da det nu er
ledigt.
--
Peter J

Fra : Filip

Dato : 26-04-05 13:56

> [...]
> partition det
> nu ledige drevbogstav D. DVD drevet kan herefter tildeles G, da det nu er

Tak for det