MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Undgå at Wordpad overtager dokumenter
Fra : Steen

Dato : 26-04-05 09:03

Hej,

er der nogen der ved hvordan jeg kan undgå at Wordpad overtager .doc
dokumenter?

Jeg har sat Windows så den åbner .doc dokumenter i Openoffice ved at
holde shift nede og vælge åbn med soffice og sat hak i, men det virker
kun i en periode, så åbnes .doc dokumenterne igen i Wordpad.

Håber nogen kan hjælpe

By the way, hvornår lærer Microsoft at stave. De har kaldt det åbn i
ca. 10 år nu. Mig bekendt hedder det åben.

Hilsen

Steen

Fra : Hansen

Dato : 26-04-05 09:31

"Steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> By the way, hvornår lærer Microsoft at stave. De har kaldt det åbn i
> ca. 10 år nu. Mig bekendt hedder det åben.

Hvornår lærer du at stave? Det hedder Åbn, og det hedder Ændr !

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-04-05 09:59

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> skrev:

> Hvornår lærer du at stave? Det hedder Åbn, og det hedder Ændr !

Nu har jeg kigget lidt på dine indlæg et stykke tid. Og de indeholder intet
som helst konstruktivt. Hvad får du ud af dine mavesure, negative og
provokerende udbrud?.

Mvh

Karsten

Fra : G B

Dato : 27-04-05 02:05

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> skrev i meddelelsen news:426dfc4a$0$174
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvornår lærer du at stave? Det hedder Åbn, og det hedder Ændr !

- og som Cyklist-forbundets slogan:

La' vær og hykl - cykl!

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : L.E.P.

Dato : 26-04-05 09:51

Tue, 26 Apr 2005 10:02:41 +0200, skrev Steen <steengod@hotmail.com> :

> [...]
>
>By the way, hvornår lærer Microsoft at stave. De har kaldt det åbn i
>ca. 10 år nu. Mig bekendt hedder det åben.

Prøv at gå ind i Kontrolpanel > Mappeindstillinger > fanen Fityper.
Her kan du bestemme hvilket program der skal bruges til at åbne bl.a.
*.doc filer. Håber det virker.

Hilsen Lars

Fra : Steen

Dato : 26-04-05 10:11

On Tue, 26 Apr 2005 10:50:41 +0200, L.E.P. <nyheder@SLETplakaten.dk>
wrote:

>Prøv at gå ind i Kontrolpanel > Mappeindstillinger > fanen Fityper.
>Her kan du bestemme hvilket program der skal bruges til at åbne bl.a.
>*.doc filer. Håber det virker.
>
>Hilsen Lars

tak, det prøver jeg istedet.

Hilsen