MS Windows
briani 27239
Bøger om Windows XP
Fra : Stefan Garvig

Dato : 26-04-05 04:35

Jeg har for nylig skiftet fra Windows 98 til Windows XP (langt om længe!) -
men springet var noget stort: Jeg mangler i dag en god portion viden om
Windows XP.

Kan nogen her i NG anbefale gode bøger til en relativ nybegynder i XP?
I Windows 98 var jeg superbruger, dog uden ret meget viden om
registreringsbasen.

Bedste hilsner fra

Stefan

Fra : Stampe

Dato : 26-04-05 05:45

Stefan Garvig wrote:
> [...]
>
> Kan nogen her i NG anbefale gode bøger til en relativ nybegynder i XP?
> I Windows 98 var jeg superbruger, dog uden ret meget viden om

Hvad med den her ?
http://www.libris.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7937-012-8

Mvh
Stampe

Fra : John T.

Dato : 27-04-05 01:01

"Stefan Garvig" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan nogen her i NG anbefale gode bøger til en relativ nybegynder i XP?
> I Windows 98 var jeg superbruger, dog uden ret meget viden om

Har selv haft megen glæde af denne:
"Tips og tricks" Af: Heine Lennart Christensen
på forlaget: Globe
Hilsen John

Fra : John

Dato : 27-04-05 01:27

"Stefan Garvig" skrev i en meddelelse

> Kan nogen her i NG anbefale gode bøger til en relativ nybegynder i XP?

Et ikke ringe udvalg findes i A-Z (måske også Føtex, BILKA), og til beskedne
priser :)

Mvh John

Fra : G B

Dato : 27-04-05 02:07

"Stefan Garvig" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen

> Kan nogen her i NG anbefale gode bøger til en relativ nybegynder i XP?

Bor du i København? Gad ved Nørreport Station sælger alt, hvad hjertet kan
begære af den slags, og de flinke boghandlere er meget hjælpsomme.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : jda^fx

Dato : 27-04-05 09:32

On Tue, 26 Apr 2005 05:35:08 +0200, Stefan Garvig wrote:

> [...]
>
> Kan nogen her i NG anbefale gode bøger til en relativ nybegynder i XP?
> I Windows 98 var jeg superbruger, dog uden ret meget viden om

Det kommer lidt an på hvor meget du vil gøre ud af det. Hvis du vil gå hele
vejen, så er Windows XP Professional Resource Kit der hvor stort set alting
står.
http://www.ravenholm.dk/ProductDescription/ProductDescription.asp?action=showAll&ProductDescriptionID=35400
--
jda^fx